۵ پاسخ

تا هیجده ماهگی بچت اشکال نداره نشی

آمپولش بهتر بود
اینو دکتر ب من گف هرشب دوتا بخورم

خب امپولشو میگرفتی زودتر عمل میکرد

سرخود نخور کل تنظیمات تو به هم میریزه

یه بسته رو بخور بعد سه تا هفت روز پریود میشی

سوال های مرتبط

مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان ayhan مامان ayhan ۱۳ ماهگی