این قرص اورژانسی خوبه؟ چطور مصرف کنم؟

تصویر
۴ پاسخ

تا 48 ساعت بعد میتونی استفاده کنی ولی این دوزش پایینه باید هر دوازده ساعت بخوری اون یکی تکی هارو یدونه استفاده کنی کافیه
ولی حالت تهوع اینا بهت دست میده یخورده عوارض داره
منم استفاده کردم

من یکیشو خوردم جواب داده

دوتاشو باهم بخور

اوه تا تو بپرسی تا بقیه جواب بدن نظفه تشکیل شده🤣

سوال های مرتبط

مامان ayhan مامان ayhan ۱۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی