۴ پاسخ

قطره کولیکز بده، آروغشم بعد از هر بار شیر دهی بگیر

منم پسرم رفلاکس داره همش بیقرار بود بردم دکتر دارو داد بهتر شده خداروشکر

یعنی خیلی بالا میاره واذیت میشه

خوب نمیشن احتمالا ۴ ماهگی ب غذا بیفتن

سوال های مرتبط

مامان سلطان مادر مامان سلطان مادر ۱۰ ماهگی
مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد