۲ پاسخ

منم مثل تو … سخت شیر میخوره، یهو ول میکنه، همش پس میده، اسید معدش داره اذیتش میکنه. بردم دکتر سگانوز و فاموتیدین داد ولی تاثی انچنانی نداشت ، بهم گفت هرچیزی که به گاو ربط داره نخور بازم فرق خاصی حس نکردم .. نمیدونم شاید طبیعیه و باید دوره اش بگذره

ناراحت نباش فداتشم آبجی های‌ من داشتن شدید مامانمم برو دکتر دارو داد فوری خوب شدن

سوال های مرتبط