منم مثل تو … سخت شیر میخوره، یهو ول میکنه، همش پس میده، اسید معدش داره اذیتش میکنه. بردم دکتر سگانوز و فاموتیدین داد ولی تاثی انچنانی نداشت ، بهم گفت هرچیزی که به گاو ربط داره نخور بازم فرق خاصی حس نکردم .. نمیدونم شاید طبیعیه و باید دوره اش بگذره
ناراحت نباش فداتشم آبجی های من داشتن شدید مامانمم برو دکتر دارو داد فوری خوب شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.