۱۶ پاسخ

لخته ای هس؟

بعد سونو افتادی رو خونریزی؟؟

بنظر من اشتباه بعضی از دکتر ها همینه بخاطر همین دکترمو عوض کردم انگار ن انگار ک دکترن واژینال درسته دقیقه ولی دهانه رحمو تحریک میکنه نگران نباش استراحت کن شیافو بزار صلوات بده ایشاللله ک چیزی نیس

من تعجب می‌کنم برای چی گذاشتی واژینال انجام بده اگه مشکلی داشتی اشکال نداشت حالا ک بخاطر اینکه ببینه قلب داره از واژینال انجام داده جای سواله برام من خودم مجبور بودم این کارو کنم چون لکه داشتم گفتن یا سقط میشه یا لانه گزینی

نگران نباش هر ۱۲ ساعت شیاف بزار اصلا بلند نشو

هیچی نیست نترس قلبشم تشکیل میشه به امید خدا ❤️اصلا نگران نباش عزیزم

منم داشتم دکتر بهم شیافت و امپول پروژسترون داد بند اومد

ساک و کیسه زرده بوده؟؟؟

من داشتم لکه وای چقد ترسیدم دیدم رفع شد باشیاف اما استراحت کامل داشته باش کار نکن هیچ

واژینال بودی؟

من لکه بینی داشتم گفت کنار جفت هماتوم داری و استراحت مطلق داد
اگ بارداری اولت هست غصه نخور پیش میاد

واژینال ؟؟

شیاف پروژسترون بذار استراحت کن

خودت دراز بکش اصلا بلند نشو
شوهرت بفرس شیاف پروژسترون ۴۰۰ بخره

به نظرم اصلا ریسک نکن و برو بیمارستانی جایی بهت شیاف بدن

مشکلت چیه عزیزم گریه نکن

سوال های مرتبط

مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرا 🧒🧒 مامان گل پسرا 🧒🧒 ۶ ماهگی