منم همین کارو کردم
درسته
من امروز واسه اولین بار خودم درست کردم همیشه سرلاک شو میدادم
پوست شون کردم با شیر تو میکسر ریختم .له که شد از صافی رد کردم با یکم آرد برنج.گذاشتم بپزه.بعد آماده که شد یکم با موز شیرین کردم
خیس میکنم یه شب تا صبح بعد میریزم مخلوط کن با سه لیوان اب از یه پارچه رد میکنم حریره رو از شیر بادوم درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.