۵ پاسخ

خوشی زده زیر دلت
من زایمان کرده بودم دوست داشتم یکی غذا برام بیاره یک ساعت بچه رو نگهداره من ی دل سیر بخوابم
حالا اگه نیومده بود میگفتی نوه شو دوست ندارع آدم حسابمون نمیکنه نیومد ی لیوان آب بده دستم

چرا مگه ادم اذیت کنی هست ؟
خب ذوق نوه رو داره
اگر ادم خوبیه کناره گیری نکن

برو خدارو شکر کن
مادر شوهر من بعد ۱۰ روز اومد نوشو دید کادو هم ۵۰۰ هزار‌تومن داد رفت.

خب خودتو جایه خودش بزار که این‌بچت. بچه دار شده دوس نداری بچشو ببینی ذوق نداری؟ خودش هم دوس داره ببینه و کمک کنه غذا بیاره وکنارتون باشه

خوبه ک.
من از خدامه

سوال های مرتبط