خانما بچه هاتون چند ساعت در روز میخابن؟

۱۰ پاسخ

دوتا چرت یک الی یک ساعت و نیمه

۱۱یا ۱۲شب میخابه تا ۱۱فرداش
بعداظهرم یه ساعت و نیم میخابه

هیچی نمیخوابه دختر من ۴ تا ساعت ۶ اگر چرت بزنه زده
اونم نیم تا یکساعت

بعدازظهر 3ساعت شب هم دیگه نهایتا ۱۱اینا

۱۲ میخوابع

دو تا چرت یک ساعته

ظهر 1 تا 2 نیم
شب هم 11 تا 7 صبح
بین 7 صبح تا یک یعد از ظهر هم یساعت خوابه

پسره من خیلی میخوابه و میترسم ازاینهمه خوابیدن
شب ساعت2خواب شبش هست تا ساعت1ظهر هم مبخوابه
فقط برای شیرش هردوساعت هی پامیشع میخوره ومیخوابع
توی روزم دو س ساعت که ببداره یک ساعت میخوابه

شبا از ساعت ۱۰ میخوابه تا ۸ صبح
روز هم دو ساعت بعدازظهر

نیم ساعت صح
دوساعت بعد از ظهر

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان yazdan مامان yazdan ۱۷ ماهگی