این ساک بیمارستانی چطوره؟؟
فرزندپروری بارداری

تصویر
۸ پاسخ

با نهایت احترام خوبه ولی خیلی قشنگ نیست بنظر من .لازم ببخشید عزیزم سلیقه ای هستش من کوله خریدم که به کالسکه هم راحت آویز میشه .
بنظرم اینترنتی بگرد گوگولی تر پیدا می‌کنی گلم .

عزیزم ساکی بخر ک هم دستی بشه هم کوله
اون بیشتر ب درد میخوره
گاهی وسایلت زساده تو دستت یا بچه بغلته مجبوری ساکو خودت برداری کوله باشه میندازی رو دوشت وسایلتو برمسداری ولس اسن مدلا ک فق دستی میشن تو اون شرایط سخت میشه کارت

من رنگ کرم همینو گرفتم

کوله پشتی بیشتربدردت میخوره

زیپاش خیلییی خوبه جا دارم هست گوگولی اینا نیست مثل مال بقیه که خرس مرس داره ولی خوب کار راه اندازه
چن گفتع بهت؟من ۱۲۰۰ اینا خریدم

عالیه

من دقیقا همینو گرفتم همین رنگ 😅

خوبه بنظرم جاداره

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی