خانما این ساک بیمارستانی واسه پسرم گرفتم چطوره

تصویر
۹ پاسخ

عالیه ولی سلیقه من نیس🥲🫶🏻

خوشگله

مبارکه عزیزم،بسلامتی استفاده کنی💓

مبارک باشه

من اینجوری دوستددارممم بخرم وگرنه لامصب هیچی بدلم نمیشینه

تصویر

مبارکه عزیزم

خیلی خوشگله عزیزم مبارکش باشه

مبارک باشه عزیزم به دل خوش استفاده کنی

یعنی من هیچ ساکی ب دلم نمیشینه نمدونم چرااااا😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری