الان آماده کن دیگه😍
من ۳۸ هفته اماده کردم😂🤣تاالانم بچم نیومده
من هنوز نبستم
آماده کن دیگه نزار دیرتر بشه
چجوری طاقت آوردی تا الان ساکش رو اماده نکردی😅من از ۲۸ هفتگی آماده کردم هر روزم نگاش میکنم
من هفته ی بعدی انشاءالله
من امروز بستم 😁
اماده کن خیالت راحت باشه
اگ کامله ببند فردا
اماده کن دیگه شما
من از۳۰هفته بستم
باجی همین فردا 😅😅
من امروز آماده کردم بنظرم شما ام کم کم آماده کنید
من ۳۱ هفته اماده کردم دیگه دست بجنبون دیره
باجی به نه گودیسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.