خانما ساک بیمارستانی رو کی اماده کنیم ؟؟؟

۱۵ پاسخ

الان آماده کن دیگه😍

من ۳۸ هفته اماده کردم😂🤣تاالانم بچم نیومده

من هنوز نبستم

آماده کن دیگه نزار دیرتر بشه

چجوری طاقت آوردی تا الان ساکش رو اماده نکردی😅من از ۲۸ هفتگی آماده کردم هر روزم نگاش میکنم

من هفته ی بعدی انشاءالله

من امروز بستم 😁

اماده کن خیالت راحت باشه

اگ کامله ببند فردا

اماده کن دیگه شما

من از۳۰هفته بستم

باجی همین فردا 😅😅

من امروز آماده کردم بنظرم شما ام کم کم آماده کنید

من ۳۱ هفته اماده کردم دیگه دست بجنبون دیره

باجی به نه گودیسن

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان آقا ماهور مامان آقا ماهور ۱۳ ماهگی