عزیزم نمیخوام ناامیدت کنم خودت بهتر میدونی ولی با شرایط شما فکر نمیکنم اایوای جواب بده من ازمایش شوهرم نرمال بود خودمم مشکلی نداشتم ولی دوبار ایوای منفی شد بار سوم هم که خارج رحم
البته هرچی خدا بخواد ولی چون کلی هزینه و دارو داره بنظرم الکیه
عزیزم منم ای وی اف میخوام بکنم پیشش چن روز دیگه انتقال جنین دارم انشاالله ک جواب بگیرم
منم رفتم پیشس کلینیک رویان تهران چکابمو دید بالاش نوشته دکتر مهدیه مریدی خیلی قبولش داشتن گفتن باسواد چندسال رویان کار کرده
منم دکترم مریدیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.