عزیزم میشه جواب بدی
تخمکات عالین انشاالله مثبتی
لتروزول رو از چه روزی تا چه روزی چندتا خوردی
واینکه سینال اف و چند درجه میزدی؟
انشالله یه دوقلو ناناز شه❤️
انشاءالله ب امید خدا ک باردار شی
عالی عزیزم انشالا باردار میشی فقط سعی کن استرس رو از خودت دور کنی و ریلکس باشی😍🌸🩷
اره قطعا😍 با این همه فولیکول خوب ک میگی ،ایشالا نتیجه میگیری 😍😍
انشالله این ماه مامان میشی
اگه همسرت شالمه صد البته.ان شاءالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.