۷ پاسخ

عزیزم میشه جواب بدی
تخمکات عالین انشاالله مثبتی
لتروزول رو از چه روزی تا چه روزی چندتا خوردی
واینکه سینال اف و چند درجه میزدی؟

انشالله یه دوقلو ناناز شه❤️

انشاءالله ب امید خدا ک باردار شی

عالی عزیزم انشالا باردار میشی فقط سعی کن استرس رو از خودت دور کنی و ریلکس باشی😍🌸🩷

اره قطعا😍 با این همه فولیکول خوب ک میگی ،ایشالا نتیجه میگیری 😍😍

انشالله این ماه مامان میشی

اگه همسرت شالمه صد البته.ان شاءالله

سوال های مرتبط