کسی هست آی یو آی یا آی وی اف تعیین جنسیت کرده باشه؟

۴ پاسخ

من کلان ۵ تا جنین داشتم ۳ تاشون گرید آ بودن دوتاشونم ضعیف بود اون ۳ تا پسر بودن

من ب هیچ وج نزاشتم کسی ازخانواده شوهرم متوجه بشه حوصله حرفاشونو نداشتم ولی خانواده خودم میدونستن بچه رو ای اف کردم نگفتم تعیین جنسیت انجام دادم چون بردارم یکم عصبین گفتم ک بدونن استرس برام سمه هرچیو خانواده شوهرم مبگفتن چرا امپول میزنی نکنه بچه کاشتی گارد میگرفتم میگفتم چ ربطی داره بارداریم بازداری پرخطره همین همسرمم پشتم بود

من پارسال اویل تیر اقدام کردم ۷ دی جنینارو برام گذاشتن از صفر تا ۱۰۰دش شد ۲۰۰ میلیون هر هفته باید میرفتم سنو تا عمل پانکجر یعنی همون تخمک کشی اره عمل پانکچر ک بیهوشی نیم ساعت ی رب میدن ولی اومدم خونه اذیت شدم خیلی دیگه گفتن نیا تا ۲ ماه ازش بگذره بعد دوماه باز رفتم گفتن دوباره هر هفته باید بیایی سنو ک انتقالو انجام بدیم سختی ک خیلی برای من دوتا گذاشتن یکیش سقط شد خیلی دارو میگیری امپور میگیری ازه جدای از پولش سخته

من ای وی اف تعیین جنسیت کردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیمو ترش 🍋 مامان لیمو ترش 🍋 هفته سی‌ام بارداری