من کلان ۵ تا جنین داشتم ۳ تاشون گرید آ بودن دوتاشونم ضعیف بود اون ۳ تا پسر بودن
من ب هیچ وج نزاشتم کسی ازخانواده شوهرم متوجه بشه حوصله حرفاشونو نداشتم ولی خانواده خودم میدونستن بچه رو ای اف کردم نگفتم تعیین جنسیت انجام دادم چون بردارم یکم عصبین گفتم ک بدونن استرس برام سمه هرچیو خانواده شوهرم مبگفتن چرا امپول میزنی نکنه بچه کاشتی گارد میگرفتم میگفتم چ ربطی داره بارداریم بازداری پرخطره همین همسرمم پشتم بود
من پارسال اویل تیر اقدام کردم ۷ دی جنینارو برام گذاشتن از صفر تا ۱۰۰دش شد ۲۰۰ میلیون هر هفته باید میرفتم سنو تا عمل پانکجر یعنی همون تخمک کشی اره عمل پانکچر ک بیهوشی نیم ساعت ی رب میدن ولی اومدم خونه اذیت شدم خیلی دیگه گفتن نیا تا ۲ ماه ازش بگذره بعد دوماه باز رفتم گفتن دوباره هر هفته باید بیایی سنو ک انتقالو انجام بدیم سختی ک خیلی برای من دوتا گذاشتن یکیش سقط شد خیلی دارو میگیری امپور میگیری ازه جدای از پولش سخته
من ای وی اف تعیین جنسیت کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.