هزینه ش خیلی زیاده
اول ک باید بری تحت نظر متخصصی ک اینکارو انجام میده
اونم چند ماه بهت دارو و آمپول برا دور ناف میده ک همبن داروهاش هر ماه ۱۵ میلیون میشه
بعد هزینه ی اسپرم گرفتن و تخمک کشی هم بالا رفته
بعدش باید اسپرم پسر یا دخترو جدا کنن و با تخمکایی ک برداشتن لقاح بدن(هر دوره حدودا ۵تا تخمک برمیدارن ) و اگ پوچ شد و رشد نکرد دوباره باید هزینه هارو بدی و تخمک کشی کنی
خیییلی مراحل سخت و هزینه بری داری
دوست من تا الان ۲۰۰ میلیون خرج کرده ولی نتیجه نگرفته
البته این مشکل باروری هم داره
برا کسی ک مشکل نداشته باشه همون صد تومن هزینه داره بازم
من میخواستم انجام بدم
که خدا خودش بهم بچه داد
۳۵ای وی اف بود
۱۰تومن تعیین جنسیت
الان همه چیز دو برابر شده نمیدونم
اره میکنن ..شنیدم اگر تعیین جنسیت بخوای ۳۵ میلیون..البته قبل از عید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.