باهاش راه نیا...یا کلا از اول نزار اینجوری کنه و خواسته اش رو اگه برات مقدوره همون اول انجام بده اینجوری نکنه
یا اگرم گفتی نه و گریه کرد، سر حرفت بمون...چون اگه مقابل گریه اش تسلیم شی دیگه یاد میگیره ک هر وقت چیزی میخاد گریه کنه
دختر منم همینطوره
عزیزم طبیعیه برطرف میشه میخان مارو بسنجند من که با پسرم راه میام تا کمتر اتفاق بیوفته چیزایی که حس میکنم بخاطر لج میکنه بیشتر بر اشتم از جلوی چشمشش
ولی منم دخترم اینقدر گریه میکنه اعصاب ندارم
دختر منم اونطوریهههه
دقیقا پسر منم همینجوری شده ولی من اصلا واکنش نشون نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.