خانما از سینه هام ترشح بی رنگ میاد مشکلی ک نیست ؟

۳ پاسخ

برامنم فک کنم از ۶ماهگی میاد
دکترم گفت اصلا دست نزنم فشارم ندم

مال منم زیاد میاد

نع عزیزم طبیعی عه، فقط سبنه اتو تحریک نکن و دست نزن
منم داشتم دو روز پیش

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخی جون
☀️☀️ مامان دخی جون ☀️☀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری