سلام خانما از نوک سینه هام ترشح میاد چیکار کنم😓

۵ پاسخ

طبیعیه گلم
ولی ب هیچ عنوان تحریکش نکن،کلا بهش ور نرو😂
ب دکترتم بگو حتما

طبیعیه....زیاد بهشون فشار نیاد

شکر خدا😂روزی بچه س دیگه

برای منم تقریبا از چهار ماهگی اینا میاد

طبیعیه مشکل خاصی نیست به پزشکت بگو

سوال های مرتبط

مامان سرکلاژی💗 مامان سرکلاژی💗 هفته بیست‌وسوم بارداری