خانما من از ۱۹ هفته ترشح نوک سینه دارم طبیعیه ؟

۲ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه منم ازهمون موقع دارم دکترم گف طبیعیه

پرولاکتینت حتما بالاس؟

سوال های مرتبط

مامان آریماه🩷🌟 مامان آریماه🩷🌟 ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری