تو هفته من ترشح از سینه طبیعیه؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

من سر دو تا بچه اولم اصلا ترشح نداشتم ولی بعد زایمان خداروشکر شیر داشتم. دیشب سینه راستم انقد درد داشت و سنگین شده بود ب هر لمسی حساس و درناک شده بود. امروز عصر دیدم یکم لباسم خیس شده نگاه کردم دیدم سینم ی ذره ترشح کرده. دست نزدم فشار ندادم دیگه. فکر کنم طبیعیه

دستکاری نکن فقط

اره گلم طبیعیه

عشقم شیرته 🥺🥲

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی