مامان ها کیا از نوک سینه هش ترشح ابکی میاد

۵ پاسخ

ترشح شیره

به دکترت بگو
به سینه دس نزن

برای منم میاد دکترم گفت طبیعیع فقط دستکاری نکن فشار ندا

من اصلا میترسم ک دست بزنم ..ولی بعصی وقتا حس میکنم یکم خیس میشه نوک سینه م نه اینکه بریزه فقط یکم حالت خیس شدن

طبیعی ولی فشار ندی چون باعث زایمان زود رس میشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین ۹ ماهگی