۲ پاسخ

به خاطره تغییرات هورمونی هستش ولی به دکترت بگو که در جریان باشه نگران کننده نیست در کل

اره از منم دو هفته ست میاد ... البته من شکم دوممه شاید بخاطر همین زودتر شروع شده ... ولی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دخی جون
☀️☀️ مامان دخی جون ☀️☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سرکلاژی💗 مامان سرکلاژی💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی🤍🌱👶 مامان امیرعلی🤍🌱👶 ۳ ماهگی