تا ابد انتخابم سزارین
ممنونم از همگی
من طبیعی زایمان کردم اگه بازم برگردم عقب طبیعی زایمان میکنم
درد کشیدم ولی همون لحظه که زایمان میکنی تموم دردا تموم میشن دیگ بعدش راحتی
اگ بخیه بخوری چند روزی اذیتی که اونم خوب میشه
اگه بچه اولیت طبیعی بوده
زایمان طبیعی انجام بده اگرم نه همون سز میشی
من سز هستم با بچه کوچیک
ببین اینجا همیشه خانوما سر نوع زایمان دعوا دارن ببین هیچ کدومش بی عوارض نیست هردوتاش عوارض خودشو داره شاید حالا حالا نشون نده ولس بعدا نشون میده خودت ببین کدومشو دوست داری با کدومش راحت تری هرآدمی یه جوریه
عزیزم اگه برای بچه ی اول سزارین شدی دیگه انتخاب دست شما نیست . بازم سزارین میشی . یا باید چند سال ازش بگذره تا بتونی طبیعی انجام بدی . اما اگه اولی طبیعی بوده میتونی سزارین کنی . در کل اونی که طبیعی زایمان کرده برای بعدش راحت تر بوده .
بچه اولت چی بودی هرچی بودی الان هم همونی نمیتونی که عوض کنی
بستگی ب شانست داره یکی میره طبیعی ۵ دقه طول نمیکشه بدون درد دنیا میاد یکیم با هزار درد دنیا میاد یا اصلا دنیا نمیاد میبرن سزارینش میکنن
یا سزارین میکنه اذیت نمیشه کمکی داره سزارین در صورتی خوبه ک هم کمکی داشته باشی چون نباید تا چن ساعت سرتو تکون بدی اگر یکی مثل من بد شانس باشه مثلا بچش بره داخل شیشه خیلی سختش میشه سزارین درد هم داره چن لایه شکم پاره میشه اما شیاف و پمپ درد ک بزنی خوبه کلی میگم هرکدوم خوب و بد خودشون دارن
طبیعی خوبه اول اینکه همون موقعه میتونی سراپا بشی و شیر بدی
بعدم افتادگی شکم نداری بعدش
من سزارین بودم خیلی خیلی راحت بود اصلا اذیت نشدم وعیچی نفهمیدم
من ۱۵ سال پیش طبیعی زایمان کردم هیچ مشکلی هم نداشتم ولی سر همین سزارین الان استخوان درد شدید و بی اختیاری ادرار و مدفوع دیگه دیسک کمر و دندان درد بدنم خیلی ضعیف شده با کوچکترین مریضی رو به قبله میشم راستی دو دفعه قلب درد در حد سکته هم رفتم دیگه از کدوم دردم بگم !!! این سزارین پیرم کرد
طبیعی صد درصد
اهاممنونم
طبیعی چون بعدش سر پا هستی
سزارین بهتره بنظرم
طبیعی خیلی رسیدگی میخواد، سزارین از فردای عمل باید سرپا شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.