۶ پاسخ

دقیقا از منم امروز لگداش دردناک بود حتی امشبم چند بار حرکت هاش انگار رو سرکلاژ میخورد خیلی دردم می‌آمد

منم صبح اینجوری بودم احتمال هم داره سزارین بشی اگه حالتش تغیر نکنه که مطمعنم سزارین میشی

بچه ات بریچ بود یا سافلیک

منم همینجوری بودم

شاید بریچ شده...واسه من زمانی که بریچ بود لگداش اینجوری بود و اکثرن هم نمود بیرونی نداشت،خودم متوجه میشدم فشار ها و ضربه هاشو🩷

طبیعیه الان ۸ ماهه شدی بچه اومده پایین تر

سوال های مرتبط

مامان 𝔸𝕞𝕚𝕣🤰🤍 مامان 𝔸𝕞𝕚𝕣🤰🤍 ۱۱ ماهگی
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری