دقیقا از منم امروز لگداش دردناک بود حتی امشبم چند بار حرکت هاش انگار رو سرکلاژ میخورد خیلی دردم میآمد
منم صبح اینجوری بودم احتمال هم داره سزارین بشی اگه حالتش تغیر نکنه که مطمعنم سزارین میشی
بچه ات بریچ بود یا سافلیک
منم همینجوری بودم
شاید بریچ شده...واسه من زمانی که بریچ بود لگداش اینجوری بود و اکثرن هم نمود بیرونی نداشت،خودم متوجه میشدم فشار ها و ضربه هاشو🩷
طبیعیه الان ۸ ماهه شدی بچه اومده پایین تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.