کاش میشد یکاری کرد سینمو بگیره 😭

۱۰ پاسخ

بچه منم بزور میگیره

اصلا دیگه شیشه شیر نده من پسرمو با قطره چکان و قاشق چای خوری شیر میریختم حلقه ش ۷ روز تلاش کردم تا گرفت خسته نشو راه حل پیدا میشه

ار مشاوره شیردهی کمک بگیر منم پسرم ۴۰ روز نگرفت خیلی اذیت کشیدم ولی تلاشمو کردم ۳ تا مشاوره شیردهی در تماس بودم تا بلخره گرفت

هعیی
بچه من نه پستونک گرفت نه سینه
بیمارستان شیر نداشتم با قطره چکون میدادمم میپرید گلوش یا جیغ میزد
شیشه دادم دیگ نگرفت البته قبل شیشه هم سینمو خیلی نمیخورد ک شیرم بیاد
دیگ تقصیر خودش میدونم
پوف اطرافیااان
اطرافیااان عذاب وجدان بلدن فقط بدن
دکتر پسرم ارومم کرد کفت با وضع تغذیه مادرای الان شیرخشک مقوی تر

نوک سینتو یکم بکش و دوبار بچرخون و رابط بزار رو سینه ات و بزار دهانش میگیره . از منم نمی‌گرفت اینکارو کردم وبعد یکی دوماه دیگه بدون رابط گرفت .

منم نمیگیره اوایل میگرفت ولی چون زود دنیا اومده بود فکش جون نداشت.حالا که بزرگتر شده دیگه همش حالت پستونکی مک میزنه بعدم جیغ و گریه زیر سینم . انقرم دوست دارم سینمو بگیره که حد نداره.خسته شدم بسکه دوشیدم

سینتو بزار دهنش با اب قند شیرین باشع با سورنگ بریز رو سینت میگیره
برا منم چون بیمارستان بستری بود عادت شیشه شیر گرفته بود بزور سینه خودمو گرفت با همون روشی که گفتم با کمک پرستارا

هییی دغدغه این روزای من،هرکاری که هرکی گفت کردم نگرفت که نگرفت

بچه منم از اول بزور می‌گرفت دیگه شیرخشک دادم 😣شیرمم کمه بنظر خودم

منم کلی اذیت شدم تا سینه گرفت یادش بخیر
میگیره عزیزم حوصله کن و تلاش

سوال های مرتبط

مامان مامان دلی مامان مامان دلی ۵ ماهگی
مامان 🐰ملورین مامان 🐰ملورین ۳ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی