۷ پاسخ

ازاین سرسینه ها بخرین از داروخانه مثل سرشیشه میمونه انشاالله که بااون بگیره

چجوری شیشه دادی چندبار یبار دادی؟
من شیشه ام میدم سینمم میدن میگن نده سینتو نمیگیره استرسشودارم ولی روم کم نمیشه میدم

اصلا شیشه نده دیگه نیاز به ممارست داره

رابط بزار ببین میگیره
من هنوزم با رابط شیر میدم

دختر منم نمیگیره

نباید با شیشه بهش شیر میدادی با سرنگ بده یکم سر به سرش بزار گشنه اش بشه میگیره سینه ولی فعلا با شیشه نده تا به سینه ات عادت کنه

قطره آد بزن به سینه ات

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی