دوستان من دخترم سینمو نمیگیره چکار کنم تورا خدا ؟

۸ پاسخ

😢من دو هفته زجر کشیدم نخابیدم تلاش کردم گرفت بعد بخاطر زردی مجبور شدم شیشه بدم الان سیتمو نمیگیره یا با گریه بخوره 😣

شاید بد میدی دهنش.چندتا فیلم شیردهی دانلود کن ببین.یابرو بهداشت بهت اموزش میدن.نخوردن ویازخم سدن سینه مادر بخاطر خوب نگرفتن نوزاده.
باید تمام هاله قهوهای بره دهن نه نوک سینه شستت بالای هاله باشه چهار انگشت پایین.لبای بچه موقعی سبنه دهنشه باید غنچه باشه یعنی لب بالا برگشته باشه لب پایین هم همینطور تا بیوفته سینه توکام بچه قشنگ مک بزنه

ببین اون نوک سینه رو فشار بده شیرت بیاد بیرون بزور بذار دهنش
کامل نوکشو بذار داخل

کم کم اصلا با قطره چکان و شیشه شیر بهش نده کم کم سینه‌ات قیچی کن کن میگره یک ساعت تلاش کن حتی اگر گریه کرد بعد یکساعت تلاش دیدی نگرفت ۳۰ سی‌سی با قطره چکان دقت کن قطره چکان شیشه شیر ندیا بده بهش باز سری بعد دوساعت دیگ قرار بهش بدی یکساعت تلاش کن خودش پارم کرد نده اینجور میگره ۰ون بچت پایین ۵ روزه اینجور گفتم ۵ روز ک رد کنه ۶ ساعتم گشنه بمونه چیزیش نمیشه من ۵ روزم بود ماما گفت بچه شما ۱۰ ساعت گشنه بمونه نمیمره من سینم شیر زیاد داشت دیگ خیلی داشتپ اذیت میشدم ۶ ساعت بچم نزاشت شوهرم غذا بدم بعد ۶ ساعت سینم گرفت الانم ک ۲۹ روزش خداروشکر سینه‌ام میخوره هرچی بیشتر بخوره سی‌نت بیشتر شیر میاد

تو بیمارستان که بودم واسه اموزش شیردهی تو یه سرنگ سه مایع شیرین میریختن تو سینه‌م بچه فورا سینه رو میگرفت

مبارکه عزیزم قدم نو رسیده مبارک
طبیعیه تازه یک روزشه بلد نیست هنوز بمکه

برو مراکزی که آموزش شیردهی دارن
کمکت میکنن

هنوز فکش ضعیفه طبیعیه
کم کم میگیره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی