۵ پاسخ

عزیزم سزارین چطور بود؟

رابط سینه بگیر و هر جور شده با اون بهش شیر بده اشتباه منو نکنی و شیشه ندی

هنوز بلد نیس براهمون نگران نباش

سزارین بودین ؟؟ یکم طول میکشه تا بگیره نگران نباش

اولشه سر سینه رو نازک کن تو دهنش کن بخوره

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۷ ماهگی
مامان دخترم 🧠❤️ مامان دخترم 🧠❤️ ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱ ماهگی