مامانا چیکار کنم نی نیم سینمو نمیگیره 😭

۳ پاسخ

اگر نوک سینه نداری رابط سینه مایا بگیر . شیشه شبر هم نده عادت کنه کلا سینه نمیگیره . قبل شیردهی سینتو بشور

دلیلش نوک نداره یا در کل نمیگیره.

پسرم سینم نمیگیره رابط سینه هم خریدم نگرفت

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد