۵ پاسخ

شما بعد عمل هم انوكسا تزريق كرديد؟

واس منم نگرف
اخرم کم شد شیرم و شیرخشکی شد

به جای شیشه بیشتر بهش سینتو بده تا گشنش میشه زود شیشه نده بهش

راهکار خاصی نداره
صبور باش و باهاش راه بیا کم کم خوب میشه

فک کنم بخطر اینه فعلا سر سینه هامون پهن و بزرگه پسر منم بعد ۱۲ ۱۳ روز تازه دو سه روزه سینمو تایم کمی میگیره منم بیشتر میریزم شیشه شیر

سوال های مرتبط