شما بعد عمل هم انوكسا تزريق كرديد؟
واس منم نگرف
اخرم کم شد شیرم و شیرخشکی شد
به جای شیشه بیشتر بهش سینتو بده تا گشنش میشه زود شیشه نده بهش
راهکار خاصی نداره
صبور باش و باهاش راه بیا کم کم خوب میشه
فک کنم بخطر اینه فعلا سر سینه هامون پهن و بزرگه پسر منم بعد ۱۲ ۱۳ روز تازه دو سه روزه سینمو تایم کمی میگیره منم بیشتر میریزم شیشه شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.