چه دعایی هست بخونم بچم سینمو بگیره😔

۵ پاسخ

برای من ک نگرفت با شیردوش‌میدوشم

برو رابط سینه بگیر تا سینت باریک بشه بگیرتش

شیشه شیر ندی میگیره صبر داشته باش فقط

وای منم دقیقا همین سوالو دارم دوماهش شد نگرف

من یس میخوندم با استغفار زیاد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وماهور مامان ماهلین وماهور ۱۱ ماهگی
مامان 🐰ملورین مامان 🐰ملورین ۳ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی