۲ پاسخ

۳۰ سی سی هر یک ساعت و نیم بسشه
اونا ولع مکیدن دارن اگر رفلاکس نداره بیشتر بهش بده ولی اگر رقلاکس داره بهش پستونک بده که حالش بد نشه

گشنه نیست وله خوردن دارن

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی