۴ پاسخ

منم ۱۴۰۴ ،برا پسرم زدم اصلا ن درد داشت ن تب،اصلا اذیت نکرد برخلاف پسر اولم ک هم تب داشت هم پادرد

بستگی داره گلم .زمان پسرم وای خیلی سخت گذشت برا طفلک هم برا خودمون .ولی برا دخترم فقط درد پا اذیتش کرد نه تب نه چیزی .

واکسن ۱۸ماهگی دخترم خیلی خوب بود اصلا نه تب داشت نه درد اماپسرم هم تب داشت هم درد میکرد پاش نمیتونست راه بره

واکسن ۱۸ ماهگی برای دختر من از همش سخت تر بود
بعضی بچه ها هم زیاد اذیت نشدن

سوال های مرتبط