۶ پاسخ

منم دکتر یه نامه نوشت که بیمه انلاین برداشت کنه

چون تو دولتی اختیاری آزاد حساب میشه

دکتر اگ بهش پول دادی باید سزارین اجباری بنویسه برات ک بتونی از بیمه استفاده کنی،

اره من دیروز نامه گرفتم برای ۱۳تیر
هم میخوام از تامین اجتماعی استفاده کنم و هم تکمیلیم
فقط برای تکمیلیت باید معرفی نامه بگیری البته اگه انفرادی بوده بیمه ات …
کدوم بیمارستانی ؟

من اصلا بیمه ندارم

همه دکترا چ طبیعی چ سزارین باید نامه زایمان بدن ب مریض

سوال های مرتبط