منم دکتر یه نامه نوشت که بیمه انلاین برداشت کنه
چون تو دولتی اختیاری آزاد حساب میشه
دکتر اگ بهش پول دادی باید سزارین اجباری بنویسه برات ک بتونی از بیمه استفاده کنی،
اره من دیروز نامه گرفتم برای ۱۳تیر
هم میخوام از تامین اجتماعی استفاده کنم و هم تکمیلیم
فقط برای تکمیلیت باید معرفی نامه بگیری البته اگه انفرادی بوده بیمه ات …
کدوم بیمارستانی ؟
من اصلا بیمه ندارم
همه دکترا چ طبیعی چ سزارین باید نامه زایمان بدن ب مریض
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.