تو هفته من وزنش چطوره؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

عالیه ماشالا
تازه بیشتر توی 34هفته به بعد وزن گیری عالی شروع میشه

عزیزم ماشاالله 🥰
دختر منم درشته ولی تو ۳۲ هفتگی ۲۳۰۰ بود
الان تو ۳۵ هفتگی ۳۳۰۰ شده

من بچم ۱۳۰۰ بود دو هفته پیش امروز دوباره دارم میرم سونو دعا کن بالا رفته باشه🥲❤️

عزیزم شما آسپرین هم خوردین ؟

ماشالله عزیزم عالیه
چیا میخوری
شکمت بزرگه یا کوچیک

عالیه عزیزم خداروشکر

وزنش عالیه تغذیه ات چیه بیشتر؟

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی