سیسمونی دخترم♥️

تصویر
۶ پاسخ

خدا بهتون بیشتر بده
ولی ماشالله چقد گرفتییییی

مبارکه

چرا رو زمین میچینین؟؟؟؟؟

ای جووونم مباااااررررک

مبارکش باشه عزیزم انشالله باسلامتی بغلش کنی

اینم گوشواره و پلاکش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ❤️یاسین و آیسان❤️ مامان ❤️یاسین و آیسان❤️ ۱ ماهگی
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی