جواب بدین لطفا

بچه # پوشک فرزند

تصویر
۹ پاسخ

اگه هم وزن طلات طلا بخوای باید پول بودی تا ضرر نکنی

بله ضرر میکنی ولی اگه برای دلته به ضررش نگاه نکن

دیشب سر این سبک مسائل با همسرم صحبت داشتیم
و نتیجه اینکار ضرر هست یعنی تو در عوض باید پولی هم بزاری رو کارت بخاطر اجرت و مسائل دیگه

طلات هر چند گرم‌هست
همون‌اندازه بردار بقیه شو‌پول بذار روش
اما اینجوری ضرر میکنی

النگو نو‌ بخوای بگیری اجرتش حساب میکنن ولی اجرت طلاهای خودتو کم میکنن مثلا طلاهای خودت صد گرمه نود گرم طلا بهت میدن
میتونی دسته دومی بگیری النگو که اجرت نداره و کمی کمتر ضرر میکنی .
النگوهای دسته دوم ولی نو وقتی بشوری با شامپو نوی نو میشن

منم النگو افتاده ذهنم ولی ضرر که داره

ب اندازه طلا ک بدی باید درصد بدی اگه مستمر برداری ۳درصد اگه نو باشه ۱۰درصد نزدیک در سه گرم میره روی درصد برات بنظرم نکن

ضرر که داره مقداری گلم

ضرر داره اینجوری

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی