من چند شب روز ی وعده میدم تو اینستا دیدم ی دکتر گفت ۱۰ ماه میشه داد نمیدونم درست یان ولی همه میگن ۱ سال به بالا
والا من ی از این ماه دارم میدم
مشکلی براش پیش نیومده
شیرخشک میدادم خیلی خیلی اسهال میشد از وقتی نان ۲ دادم
گیگوز ۲ گرفتم خیلی نمیخورد خیلی لاغر شده بود
دیگه امتحان کردم شیر گرفتم دیدم اسهالش خوب شد ی کم جون گرفته اگه این دندونهاش بزاره
بهش میسازع عزیزم اول بجوشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.