۳ پاسخ

من چند شب روز ی وعده میدم تو اینستا دیدم ی دکتر گفت ۱۰ ماه میشه داد نمیدونم درست یان ولی همه میگن ۱ سال به بالا

والا من ی از این ماه دارم میدم
مشکلی براش پیش نیومده
شیرخشک میدادم خیلی خیلی اسهال میشد از وقتی نان ۲ دادم
گیگوز ۲ گرفتم خیلی نمیخورد خیلی لاغر شده بود
دیگه امتحان کردم شیر گرفتم دیدم اسهالش خوب شد ی کم جون گرفته اگه این دندونهاش بزاره

بهش میسازع عزیزم اول بجوشون

سوال های مرتبط

مامان آراز و دنیز
👧🏼👶🏻 مامان آراز و دنیز 👧🏼👶🏻 ۱ سالگی
مامان جان جانانم❤ مامان جان جانانم❤ ۱۷ ماهگی