نه والا.تو گرما و شلوغی خلم مگه.چه سودی براش داره جز سر و صدا و گرما و خستگی و ترس تو اون فضا
من نه پارسال بردم نه امسال میبرم تو گرما و شلوغی ...جز خستگی و ویروس و مریضی هیچی نداره
نه گرمه
پارسال دو ماهه بود بردم امسالم میبرم ایشالا
من نمیبرم
من میترسم ببرم شلوغی گرما ویروس هم هست میترسم بچم از کسی بگیره🥲
انشالله آره عزیزم میبرم
نه بابا تو این گرما و شلوغی
آره انشالله میبرم
نه بابا پر ویروس اونجا سروصدا نمیبرم هیجوقت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.