بچه ها شما بچه هاتون رومیبرید همایش شیر خوارگان

۱۰ پاسخ

نه والا.تو گرما و شلوغی خلم مگه.چه سودی براش داره جز سر و صدا و گرما و خستگی و ترس تو اون فضا

من نه پارسال بردم نه امسال میبرم تو گرما و شلوغی ...جز خستگی و ویروس و مریضی هیچی نداره

نه گرمه

پارسال دو ماهه بود بردم امسالم میبرم ایشالا

من نمیبرم

من میترسم ببرم شلوغی گرما ویروس هم هست میترسم بچم از کسی بگیره🥲

انشالله آره عزیزم میبرم

نه بابا تو این گرما و شلوغی

آره انشالله میبرم

نه بابا پر ویروس اونجا سروصدا نمیبرم هیجوقت

سوال های مرتبط

مامان 💙قند عسل💙 مامان 💙قند عسل💙 ۱ سالگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی