عزیزم،آزمایش دادی؟
منم هاله میبینم
انشاالله که مثبتی عزیزم
انشالله که مثبته عزیزم اگر تاخیر داری بنظرم دیگ برو ازمایش خون بده
هاله دارهههههههه
انشالله مثبته عزیزن
اگه میتونی دو روز دیگه صبر کن و یه بی بی چک دیگه بزن،،
تو این دو روز هم گرمیجات و عسل و آویشن اصلاااا نخور،،
منم زدم صبحی دو دقیقه اول همینطوری شد روز13ازاد سازی هستم ولی بعید میدونم مثبت باشه مال دوتامون
ان شاءالله مثبتی عزیزم
بهتر صبح یکی دیگه بزنی
دو دقیقه ای هاله افتاد درست
هاله کی افتاد
معلومه خشک شده هاله انداخته
اون اول هم هاله داشت؟ چند ثانیه اول؟
چون من دقیقا این مارک رو زدم بعد چتد ساعت ک خشک شد این شکلی شد و باردار نبودم
بلافاصله افتاد یا چند ساعت بعد؟
هاله داره عزیزم
منم دیدم بارداری مبارکه
منم ديدم هاله داره مباركهههه😍
مبارکه خانوم😍
آره هست ازمنم همینه مال من همون اول افتاد بعدکه خشک شد اینطوری شد 🫣
انگار یه حاله خیلی کمر رنگ داره صبر کن دوروز دیگه تکرار کن
هاله داره چند روز تاخیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.