از هفته ۲۸ دیگه بیشتر حس میکنی
به پهلو بخواب
طبیعیع
طبیعیه هنوز زوده،فعلا اگه هر روز هم حس نکنی ترس نداره،۲۸ هفته به بعد مهمه
خستسسس
مثل دختر من
فداش بشم همش خوابه لعضی وقتا فقط افتخار میده😂😂😂
نی نی ات هنوز کوچولو هه، ممکنه چرخیده باشه مثلا دست و پاش به جای این که سمت شکمت باشه سمت پشت و کمرت باشه بعد اینجوری کمتر حس میشه، و این کلا بیشتر خوابن
نمیدونم والاا
روزایی که فعالیتت بیشتره کمتر تکون میخوره
بچه خستس😂
منم یه روز خیلی حسش میکنم
یه روز کمتر
فک کنم برا هفته ما طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.