۱۰ پاسخ

هنوز وقت داری عزیزم نگران نباش

طبیعیه عزیزم

تا 24 هم نفهمی ایرادی نداره

من فردا وارد هفته ۲۰ میشم یه ذره هم تکون بچه رو حس نکردم تا حالا دکترم گفت از هفته ۲۳ تا ۲۴ منتظر تکون خوردنش باش الان که اصلا جای نگرانی نداره چرا اینقدر زود استرس میگیرید😶

عزیزم من ۲۰ هفتم هنوز متوجه نمیشم جفتمم قدامیه 😢

صبر کن زوده ، نگران نباش

من تازه چند روزه حس میکنم امروز بیشتر حس کردم
خیلی محکم زد طبیعی

جفتت چیه
نگران نباش بدن با بدن متفاوته شما دیرحس میکنی

منم همینطورم اخه خیلی زوده خیلیا تا۲۰هفته همینم حس نمیکنن

خب خیلی زوده نگران نباش بعضیا میگن شکم دوم سوم زودتر متوجه میشن تا شکم اولیا

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری