۷ پاسخ

هنوز زوده عزیزم

۱۸ هفته زوده برای شروع حرکت جنین.
معمولا از ۲۰ به بعد حس میکنن قشنگم ..

زوده برا حرکت

اره ولی الان حس نمیکنم

قبلا حس کرده بودی؟؟

طبیعیه منم چیز چندان واضحی حس نمیکنم

تا ۲۸ هفته اصلا مهم نیس،منم حس نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری