خانم ها عادیه من حرکت های جنین رو حس نمیکنم؟؟؟ 🥲

۱۰ پاسخ

یعنی نبضی چیزی حس نمیکنی اصلا

خب جفتتون چیه؟خلفی یا قدامی هستید؟چربی شکمی دارید؟

حتی نبض و حباب و شبیه حرکت ماهی؟

من ۱۷ هفته متوجه شدم دیروزم خیلی حرکت کرد امروز اصلا حس نکردم دلم براش تنگ شده

اره بابا از ۲۵هفته ب بعد کم و بیش حس میشه تا ۳۲هفته کامله کامل

تا ۲۵ هفته ممکنه حس نکنی

آره من داخل بیست حس کردم

بله گلم‌عادیه من الان دوهفته اینجوریا دارن‌حسش میکنم

آره عزیزم طبیعیه از 22هفته الی24هفته ب بعد دیگ حرکتای واضشو حس میکنی

اره عادیه من۲۱هفته متوجه شدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلیار💙💙💙 مامان ایلیار💙💙💙 ۱۰ ماهگی