۱۰ پاسخ

تو پیج امامی هم ساعتا خفنی میذاره

اگه سفارش میدی پیجش و بده منم میخوام بخرم

آره عالیه

شوهرو
میخوای کادو بدی 🤨🤨🤨
چه کارا 🤣🤣
شوخی بود گلم قشنگن مبارکش باشه انشاالله تولد 120سالگیش😊

خیلی قشنگه

قشنگه همسرم برای تولدم صفحه سبز خریده خیلی دوسش دارم😍😍

قیمتش چنده؟

من صفحه مشکی دوست داذم

اره الان این مدلا ترند شدن

صفحش سفید باشه بهتره ولی قشنگه اینم

سوال های مرتبط

مامان آیدین و آذین مامان آیدین و آذین ۲ سالگی