برا من وزنش خوب بود ولی جفتمو گرید 3 زدع بود نگران بودم ب دکتر نشون دادم ب بهداشت بردم اونجا دکتر نشون دادم گفدم نگرانم از جفتم زایمان زودرس نشم گف ن ربطی ب جفت ندارع
الانم خداروشکر رسوندم ب 37 هفته 36 تمام شدم
نگران نباش ان شاالله ب موقش زایمان میکنی
منم دیروز سونو دادم دقیقا سه هفته اختلاف داشت دکترم گفت اصن مهم نیست سونوهای آخری
۲۲ تیر زده زایمان رو اگه طبیعی باشی
سزارین یک هفته جلوتره
جفتم گرید ۲ زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.