نظرتونو بگید ختم بارداری میدن واینکه جفتم گرید چنده

تصویر
۳ پاسخ

برا من وزنش خوب بود ولی جفتمو گرید 3 زدع بود نگران بودم ب دکتر نشون دادم ب بهداشت بردم اونجا دکتر نشون دادم گفدم نگرانم از جفتم زایمان زودرس نشم گف ن ربطی ب جفت ندارع
الانم خداروشکر رسوندم ب 37 هفته 36 تمام شدم
نگران نباش ان شاالله ب موقش زایمان میکنی

منم دیروز سونو دادم دقیقا سه هفته اختلاف داشت دکترم گفت اصن مهم نیست سونوهای آخری

۲۲ تیر زده زایمان رو اگه طبیعی باشی
سزارین یک هفته جلوتره
جفتم گرید ۲ زده

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی