۱۴ پاسخ

هرکی یه دکترا میگه ادم نمیدونه پیش کی بره من فعلا زیر نظر فردین پور هستم تا ببینم خدا چی میخاد🤲🏻

خدیجه خوشه مهر میرم بااولین اقدام باردارشدم.بااینک کولپوسکپی هم کردم و هفته بعدش باردار شدم

زهرا فتوحی همون ماه اول شدم

من دکتر علامه رو دوسش دارم زن معتقد و خیلی خوب و درستیه دستش خیلی سبکه یه بار دوماه پریود نمی‌شدم مامانم گفت این سیده ایشالله خوب میشی باورم نمیشد پامو گذاشتم تو اتاقشون برم معاینه شم دیدم ازم داره خون میره

الهام فردین پور

عزرا ایروانی

شهناز فشارکی
ماه دوم باردار شدم
بعد ۲.۵ سال

صدیقه شجاعیان عااااااااالیه عالی،من ماه اول لوله هام بسته بود وگرنه داروهاش جواب داد،ماه دوم دیگه باردارشدم

دکتر فرشته کاظمینی مطبش اول آمادگاهه
خیلی دستش سبکه

من مینا قدیری رفتم همون اول باردار شدم ولی بعد بارداری الان زیر نظر دکتر زعفران زادم دیگه

کازرونی زاده بیمارستان خانواده

ریحانه صباحی

الهام اولیا پناه

فردوس محرابیان خیلی دکتر خوبیه خوش اخلاق صبور دستشم سبکه

سوال های مرتبط