اپتامیل خیلی عالیه اگه ب بچه بیفته
مولتی ویتامین بگو دکتر بنویسه اشتهاش باز بشه کمم کم شیرشو هر بار یکم زیاد بده تا وزنش زیاد بشه منم یکی از بچه هام بد قلقه شیر خوردنش
بچه منم وزنش کمه 200گرم کم کرده نمیدونم چرا زیاد میخوابه
وای یه لحظه فکر کردم تو شکمت اینقدره وزنشون ترسیدم😅خدا نگهدارشون باشه
چه نازن ماشالا دختره دیگه ظریف تره حواسش به هیکلش هست😍
عزیزم الانم لباس سایز صفر میپوشن؟من نمیدونم چندتا بخرم
ای خودااا😍😍
وزنشون نسبت به وزن تولدشون خیلی خوبه
وزن تولد هر کدومشون چند بوده؟
سوپرامیل شنیدم وزن دهیش عالیه
من برای دختر بزرگم میدادم وزنش خوب شود وزنش رفت بالا
حالا برا من برعکس
آرسین کم وزن میگیره
اما آیلین ماشاالله خوبه
من هر سه ساعت ۶۰ تا شیر میدم
دختر منم وزنش کمه برا من آهن و ویتامین نوشته میدم تازه شده ۳۹۰۰ بدنیا اومدنی ۳ کیلو بود ۶ تیر دوماهه میشه
عزیزم ماشالله
دختره ظریفه با پسرت مقایسه نکن
خدا کنه تنش سالم باشه ب وزن نیست
شیر خشک خوب میخوره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.