پسر من الان۶روزه
خود ب خود شیرخشک نخورده
دکتر گفت سعی کن شیرپاستوریزع بش بدی
گفتم نمیخورع اصلا
گفت براش لیوان نی دار یا قمقمه نی دار بگیر میخوره
دختر منم لب نمیرنه من فرنی میکنم الان که گرمه شیر موز میدم میخوره
پسر منم لب نمیزد همینکه از شیر گرفتم خودش گریه میکنه واسه شیر تازه پسر من شیر خودمو میخورد و اصلا لب به شیشه نزده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.