۳ پاسخ

نمیان عزیزم
لزومی هم نداره دوتا اسم به هم بیان

ارغوان باز به علیسان نزدیکتره ❤️

نه نمیان ولی الان ست گذاشتن مد نیست که
هرکس هراسمی ک خیلی دوسداره میزاره
صرفا بخاطر بهم اومدن نه

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۶ ماهگی
مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی
مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ ۶ ماهگی